HTML

Söripapa

Friss topikok

Címkék

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2022.04.30. 14:26 | Söripapa | Szólj hozzá!

Szia Pityu!
Fejlemény van! :) Délelőtt elmentem a Top Shop-ba, hogy vegyek még egy olajsprayt, hogy abba csináljak fűszerezett cuccot. Na mindegy, elmentem, bemegyek az üzletbe és megvettem az árus nőtől. Mikor fizettem, akkor láttam a szemem sarkában, hogy egy kb. harminc év körüli csajszi - hozzáteszem, nagyon gyönyörű volt, párduc testtel - nézegette a délimanó vagy mi a tököm, Delimano forrólevegős fritőzöket. Hát mondom, ezt nem hagyhatom szó nélkül, oda megyek és beszélek vele, nekem is van, meg hát segítek a cégnek a kereskedelemben :)
- Szia! Szeretnél vásárolni egy ilyen fritőzt? Nagyon jó dolog, nekem is van.
Erre megfordul, rám néz azokkal a gyönyörű csillogó szemeivel, elmosolyodik és akkor, tudod jött az a vufff érzés, hogy jaj itt halok meg tőled.
- Igen, gondolkodom rajta. Tényleg jó? Ti tényleg szeretitek, bevált?
- Mi???? Egyedül élek és imádok ebben sütni. - ekkor közelebb lépett, megfogom a karját - Próbáld ki, nem fogod megbánni!
Aztán mondtam neki pár receptet, és elkezdtünk mindenféle ökörségről beszélgetni. Rommá nevettem magam, marha jó humora van a csajnak. Az összes árut kinevettük ami ott volt, ortopéd cipőtől kezdve a matracokon át mindent. Az eladó néni, meg csak hallgatta a hülyeséget és Ő is mosolygott, hogy az általa árult termékeket szét cikizzük.
Ügyebár az üzletben szólt a retro rádió, majd megszólalt a Bon Jovi Always című száma. Mondom neki, hogy juj, de szerettem ezt mikor még fiatal voltam. Erre nagyon finoman, lassan megsimogatta az arcom és közölte, hogy fiatal vagyok még :) Egyem meg, de hát ügye mit tehet ilyenkor az ember, kénytelen voltam megcsókolni. Az egész muzsika alatt imádtam a száját, piszok jól csókolt és finomak voltak az ajkai. Majd mikor vége lett a számnak, végigsimogattam a két karját és megakadtak az ujjaim a jegygyűrűjében.
- Te férjnél vagy?
- Igen, de nagyon rossz a házasságom.- szomorúúúú hanggaaaaaal
Hátraléptem egyet miközben fogtam a kezét, Ő finoman az ujjaival húzott vissza, de elengedtem a kezét, mondtam, hogy sajnálom, sarkon fordultam és eljöttem az üzletből. Tiszta olyan volt, mint az egyik nagy kedvenc filmemben, a Szív hídjaiban.
Tudom Pityu, tudom, tudom, tudom! Soha nem tartott ez vissza, de tudod miért tettem? Mert mikor megcsókoltam a lányt - akinek a nevét sem tudom, nem mutatkoztunk be egymásnak - visszajöttek az emlékek, az elmúlt fél év is. Arcok, nevek, események, beszélgetések, minden. Kicsit "sokkolt" a dolog. Emlékszel mikor mondtam neked, hogy a doki azt mondta a kórházba, hogy bármi visszahozhatja, illat, zene, stb, nekem ez a csók hozta vissza. Mindenre emlékszem, még a szilveszterre is :) Meg arra a kiscsajra is, akivel qrva jóban voltam, sokat nevettünk, beszélgettünk, élveztük egymás társaságát úgy is, csak hát gusztustalan lett a vége. Pedig Kinga figyelmeztetett - mert ismeri -, hogy vigyázzak vele, de hát a sors így rendeltette el. Félre ne értsd Pityu! Semmi harag vagy bár mi, én csak sajnálom, hogy így alakult, de hát volt már ilyen a történelemben :) Érzelmi és lelki hullámokon való szörfözés volt :) :) Juj, de költői lettem :)
A két megtalált női bugyi története is megvan :)
És barátom, az a bizonyos februári kiruccanásunk is eszembe jutott :) Igen, haragudtál is, hogy arra nem emlékszem, de már igen :) Tudom, soha nem beszélünk róla, mert ami abban a budaőrsi házibuliban történt, az abban a budaőrsi házban is marad :) De durva volt, Jesszusom! Jobb lenne még amnéziásnak lenni :)
Úgyhogy Pityu, eléggé tanulságos volt ez az időszak, és köszönöm még egyszer, hogy mellettem voltál - úgy, ahogy Kinga és Ani -, segítettél, ezért a szerdai szeánszos sörözésünkön vendégem vagy egy-két hidegháborúra :)
Na mindegy, szóval, vannak amikre jobb lenne nem emlékezni, de sok van amire igen. Hála Istennek, több a jobb mint a rossz, de ezt majd szerdán megbeszéljük :/ :)

A bejegyzés trackback címe:

https://soripapanembirja.blog.hu/api/trackback/id/tr7817820495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása