HTML

Söripapa

Friss topikok

Címkék

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Egy romantikus délután ......

2023.02.17. 17:45 | Söripapa | Szólj hozzá!

Szia Pityu!

Nagyon érdekes egy délutánom volt egy hölggyel a minap. Ezt el kell, hogy meséljem neked, mert jövőhétig nem bírom magamban tartani mikor is találkozunk :) Ott kezdődött az egész, hogy megrendeltem Maci javaslatára azt a légtisztítót, ami neki is van. Rohadt jó dolog, így mellesleg megjegyzem. Szóval megrendelem, házhoz kérem és mint mindig nehogy jó legyen nem hozták ki, hanem a két utcára lévő átvevőponthoz vitték. Na mindegy, jobb mint a semmi. Elmegyek, előttem öt ember, két raktáros hölgy meg adogatja ki a csomagokat. Az egyik lányt már mikor beléptem a helységbe kiszúrtam magamnak, mert olyan gyönyörű őzike szemei voltak amilyet még annó Disney rajzolt. Sorra kerülök, majd mondom az őzikeszeműnek, hogy 

- Szia! Egy csomagért jöttem.

- Na ne csináld velem ezt kérlek! Itt van csomagkiadás? Tortát akartam neked csomagolni! - széles mosollyal,     csillogó szemekkel

- Jogos, de nem szeretem a tortát és a sütiket sem, így hát marad a csomag. - mondtam mosolyogva, kisé pirulva 

Mindegy is, szót szót követett, majd kérdezi, hogy mekkora a csomag, mondom neki kb. 70 cm, kérdi, hogy nehéz, törékeny, mondom légtisztító van benne, nem nehéz, nem törik. Kihozza, kérdi milyen a tisztító, hát mondom majd kiderül, de azt írják teljesen jó levegőt csinál. 

- Majd elmeséled, hogy milyen? - kérdi még mindig azokkal a hatalmas, csillogó őzikeszemekkel 

- Természetesen.

- Akkor kérem a kódot, hogy beüssem a gépbe.

- Én meg a telefonszámodat.

- Persze, hogy is ne!

- Hát akkor, hogy mondjam el, hogy milyen? Ide nem jövök többet, messze van.

Kiadta a csomagot, elköszönök, majd utánam szól, hogy ne felejtsem el. Jójó, még a számodat sem adtad meg gondoltam magamban, majd elindultam a cuccal és miért is ne, elkezd esni. Gyönyörű. Két utca, rommá ázás. Itthon beüzemelem a cuccot, majd mikor a dobozt szedem össze látom, hogy rajta a telefonszáma és, hogy Réka meg egy kis szívecske :) Középső szám el volt mosódva az eső miatt, így hát nem tudtam, hogy hármas vagy nyolcas. Kipróbáltam a hármast, valamilyen nyíregyházi panzió vette fel, há mondom az azért még odébb van :) Nyolcassal viszont Réka vette fel és elkezdtünk csacsogni egy jó órát, majd megbeszéltük, hogy másnap találkozunk és javasoltam a Kis helyet, tudod az a kellemes pub ahová régebben jártunk. Furcsálltam, hogy kétszer is rákérdez a holnapi napra, majd később leesett, hogy dikköcsém há sz@ros Valentin nap van. Mindegy most már, legyen, lesz@rom. Másnap este Kis hely, beülünk a szokásos helyünkre, beszélgetünk. Mikor beütött a kínos csend, akkor arra lettünk figyelmesek, hogy a mellettünk lévő asztálnál ülő pár beszélget. A csajszi leszedi a pasijának az arcáról a szempilláját, majd odatartja elé és mondja, hogy 

- Szívem! Kívánj valamit és fújd el a pilládat.

- Azt kívánom, hogy legyen újra szűk a lyukad! - és elfújta.

Hallod Pityu! Majd meg haltunk Rékával, alig bírtuk visszatartani a röhögést. A csaj szegény szerintem fel sem fogta, hogy mit mondott neki a pasija, mert simán beszélgettek tovább. De ilyen kérdések, hogy 

- Tudod még, hogy melyik a kedvenc tavaszi virágom? - tényleg kis kedves hangon kérdezte a csajszi

- Persze, a Kőbányai világos virágos.

- Jaj már! Amúgy meg, meg sem dicsérted a hajam, hogy milyen szép lett! Na milyen szín ez? Kitalálod?

- Ja, ritka.

Hallod, itt mind a ketten ledobtuk az ékszíjat, mondom ezt nem hiszem el. Mióta lehetnek együtt? :D 

A beszélgetésük az kábé olyan volt, mikor Kis-ben ülünk hárman Szamóca, Dom meg én. Szamóca elkezdi mesélni, hogy

- Havonta egyszer-kétszer elszoktam járni egy - hogy is mondjam - maradjunk annyiban, hogy egy lányhoz a Marina Partra, és most is megyek este.

- És mit szoktatok csinálni, mesélj tigris :D - teszem fel a nagy kérdést, mire Dom beleszól,hogy

- Uhhh, a Marina Parton milyen szépek a fények, meg a Budai világítások is gyönyörűek. 

- Igen, főleg a - mondaná Szamóca, de közbe kellett, hogy vágjak, hogy 

- Ki a f@szomat érdekelnek a fények, azt mondd már, hogy mit csinálsz a csajjal, hát sz@rok az izzókra! 

Erre elkezdenek nevetni, hogy tényleg hülyeség az egész fényszennyezettségről beszélni, miközben téma van.

Na, de visszatérve Rékára, nagyon jól sikerült az este, sokat andalogtunk a városban és a parton. Aztán másnap főztem neki vacsorát, átjött, megnézte a légtisztítót, vacsoráztunk :) Mondtam neki, hogy reggel tök jó levegő van mikor felkelek, ha megy este a gép, így hát reggelit is kellett neki csinálnom :D :D Most meg tudod mi van? Megyek moziba! Én! Moziba! Hát mondtam neki, hogy utálom mint a sz@rt, mert idegesít a sok ember csámcsogása, csörgése, és mindig van egy olyan lény ott, akinek iszonyatosan irritáló a nevetése, röhögése, kacaja, hogy elb@ssza az egyész mozi élvezetet. Tudomásul vette, majd közölte, hogy Ő sem jár moziba pontosan ezek miatt, de mi most a Bem moziba megyünk, amiben jó a kocsma rész, és az egyik ismerőse a pultos és ott finom a sör és a nagybuta. Szóval, most oda indulok, indulunk, csak gondoltam előtte megírom ezt a történetet neked előtte, mert ilyen kívánságot még nem hallottam :D :D :D :D 

A bejegyzés trackback címe:

https://soripapanembirja.blog.hu/api/trackback/id/tr5118051894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása